Уеб сайт – поддръжка и реклама

Веднага след изработка, почти всеки уеб сайт има нужда от поддръжка. Тя се състои в обновяване и добавяне на информацията в него, смяна на изображения и клипове, обновяване на приложенията, които се използват. Неподържането на един сайт означава потенциални рискове за сигурността, по-бавно зареждане и неактуалност на информацията в него. Така той започва да изостава от сайтовете на конкурентните фирми на пазара.

Най-голяма нужда от поддръжка имат електронните магазини, сайтовете за недвижими имоти, новинарските сайтове и всички останали от този тип, в които информацията се редактира ежедневно.

Има два варианта за поддръжка на сайт – от собственика или от специализирана фирма. Ние предлагаме както специализирана поддръжка, така и обучение на собствениците на съответния сайт.

Кампании в Google Adword и Facebook

Ако искате предлаганите от вас продукти и услуги да бъдат в първите резултати при търсене по дадена ключова дума или фрази , ние ви предлагаме да създадем за вас рекламни кампании в Google Ads. Рекламата започва да се появява веднага след правилното и настройването, като по този начин не се губят месеци работа и инвестиция в SEO оптимизация.

Изработка на рекламни банери за вашата интернет реклама, които ще се показват в дисплейната мрежа от рекламни партньори на Google.

Facebook е важен фактор в света на дигиталния маркетинг.

Ето защо ние искаме да Ви предложим услуга, чрез която Вашата марка, уеб сайт, страница или приложение във Facebook, да достигне до точната аудитория от потребители. Така голям брой хора ще станат Ваши последователи или ще могат да осъществят директен контакт с Вас.

Ние ще изготвим рекламна кампания в Facebook за Вас и ще помогнем да разширите присъствието си в мрежата.

Услугите включват:

  • Избор на подходящи ключови думи, съответстващи на търсенето на вашите клиенти;
  • Определяне на ключови думи и текстови карета за рекламни групи на кампанията;
  • Задаване на текстова и банерна реклама в таргетирани партньорски уеб сайтове;
  • Измерване на стойността на рекламата;
  • Анализиране и настройване на потребителска аудитория по подходящи за вашия бизнес критерии;
  • Ефективни маркетингови послания;
  • Изготвяне на подробни месечни анализи за ефективността на рекламната кампания.